Innlegg om homeopati fjernet grunnet forbud



Norske myndigheter har lagt ned forbud mot at jeg som homeopat får legge ut lenker og informere om forskningsresultater som omhandler homeopati. Derfor er facebook siden min endret og flere linker og innlegg er fjernet. Jeg beklager at du som har fulgt meg og funnet interessant informasjon om homeopati ikke lenger finner dette her. 

Forbudet følges nøye opp av myndighetene og facebook siden min overvåkes. Jeg er sikker på at du med søkemotorer finner det du trenger på nettet. Min twitterkonto og G+ konto har jeg lagt helt ned og jeg har slettet alle innlegg på denne bloggen som omhandler homeopati. Forbudet gjelder også disse mediene.

Du kan fremdeles bestille time hos meg, men alle homeopatiske medisiner er ikke lenger å få tak i i Norge grunnet restriksjoner fra myndighetene.

s o r r y m u m

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

s o r r y m u m på 60-tallet - melkespann, komper og laksedød - hva gjorde mormor?

s o r r y m u m sharing - find your WHY

s o r r y m u m meets the people - Piri from Aitu, Cook Islands - the bread changed everything